sobota, 25 kwietnia 2015

Informacja *_*

Jak widzicie przybywa  duuuużo wyświetleń!
Za to serdecznie dziękuje! <3
Ale jest malutki problem, w ogóle nie komentuje rozdziałów :( 
Zdarzą się tylko dwa lub trzy komentarze :/
Mam tą świadomość,że moje opowiadanie nie jest tak wspaniałe i dobrze napisane jak inne takie jak : http://thanksthatyouare.blogspot.com/
Którą serdecznie pozdrawiam ! <3
Wiem,że wiele osób nie ma konta, mogą pisać z anonima jak chcą :).
Specjalnie zmieniłam dla nich ustawienia :/
Cóż nic z tym nie zrobię !
Więc zastanawiałam się abyście (osoby,które czytają go) na moim asku:  http://ask.fm/KingaJaniszewska <----- napisali mi w pytaniu "<3" lub ":D" abym wiedziała,że ktoś go czyta!
Mam nadzieje,że to nie jest problem :).
Życzę wam miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Ło ja :D Bardzo dziękuję za komplement ^^ Wiem jak ważne jest to by ludzie komentowali ;-; Sama ciągle o to proszę a o tym zapominam :/
    Obiecuję poprawę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam cię za słowo! :)
      Ludu czemu zapominasz o najważniejszym? :/ xD

      Usuń
  2. Przepraszam, postaram sie to nadrobic! Rozdzial jak zawsze swietny ❤ prosze niech Gabriel przeprosi Elene :( wydaje mi sie, ze Ruda bedzie z Janem a Elena z Gabrielem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie przyszło mi do głowy Ruda z Jankem ! 0.0
      Coś z tym zrobię :D

      Usuń